Thursday, March 29, 2012

heheheiiii :)
Olen selle siin jälle unarusse jätnud, pole lihtsalt aega olnud eriti.
Viimati kirjutasin Otepäält enne kui Väikest Munamäge vallutamas käisin :D Eriti midagi sellest rääkida polegi. Neljas koht, enam-vähem :)
Siis juba Viljandisse ja õhtuks koju.
Neljapäeval oli TÄIELIK day off. Lihtsalt lebotasin ja puhkasin. Niiheaa oli.
Reede siis hommikul ülesse, söök ja siis juba Jõulumäele kaa. EMV oli ju ja ma pidin oma lemmikutele moraalsesks toeks olema ja oma hääle ära karjuma :D Siis juba koju ja lebosse. Õhtul tuli veel mu kullakallis õde kaa koju :)
Laupäeval siis jälle hommikul ülesse, söök ja Jõulumäele. Kavas olid teated. Kairit sõitis esimest, Triin teist ja Adeele kolmandat. Pole midagi paha öelda nende kohta :)
Pühapäeval sama asi, aga kõik tunni varem ju. Nii nõmeeeeeee. Jõulumäel oli siis viimane võistluspäev 30/50 km CL eraldistardist. Meie klubi oli ilusti esindatud-Adeele sõitis ja Kein VÕITIS :) Ja oli väga tubli :) Siis juba koju ja õppima-.-
Esmaspäeval siis KOOL-jubejubejube. Aga sai hakkama, töid polnud ja mata õpsi kaa mitteeee- JUHUUUUUUU. Suht lebo oli:D Kodus kaa lebo ja siis magama
Teisipäeval jälle rõõmsalt kooli ja peale seda trenni. Trenn oli väääga mööönussss ja kevadine. Ma niiii armastan kevadisi viimaseid suuatatamisi, veidi kurb on aga siiski niiii mönusssss.
Kolmapäeval oli veel viimane Peltonen Cup'i võistlus. Oli, oli tõesti raske. Luni oli puder ja suusk oli kaa ikka nagu, tavaline. Aga mis seal ikka. Pärast oli veel terve hooaja autasustamine. Suht hilja jõudsin koju. Õnneks olin ma nii tubli ja õppisin enne ära ilusti, niiet polnudki hull ;D
Täna oli ma arvan et terve kooliaja lebom päev :D Kell 7.30 ülesse alles ja siis kaheksaks loodusmajja(pean mainima et see asub mu kodu kõrval) :D Siis olime niisama seal mingi kaks tundi ja saime veel varem ära. Siis juba Selveri tsill ja ostsime süüa ja siis kaks matat. Need olida kaa lebod :D Siis veel lebom geograafia ja tappev kunst :D Siis veel tore tants ja KODU :D
Homme on juu reeeeeede :D Midagi erilist peale trenni ja magamise plaanis pole, sest laupäeval on Albus VIIMANE võistlus ja seal peab olema kõik nii nagu peab.
Aga ma seekord lõpetan.
Nautige saabunud kevadet ja palju palju Päikest :)
T.

No comments:

Post a Comment