Thursday, March 1, 2012

100% seljavaludega klassik

Jah, just nii hetkeolukord ongi :D
Aga mis seal ikka, peab ära kannatama ja asi läheb paremaks, ma loodan vähemalt.
Aga esmaspäeval juba jälle kooli. Täiesti uskumatu kui kiiresti need nädalad lähevad. Järgmine nädal ongi peaaegu viimane ja ei taha mõelda, mis tööd veel koolis ees ootamas on :) Esmaspäev oli küll hea sellessuhtes, et vene keel jäi ära ja ma sain veel oma teksti õppida, mille me siis teisipäeval kirjutasime. Teisipäevasest koolipäevast mainiks ära veel ajaloo tunni, kus oli jälle töö ja see oli suht naljakas ikka :D Õhtul pidin siis Jõulumäele minema, aga kuna ilm oli kõike rohkem kui ilus ja meeletult tuiskas, siis Jõulumäele ei läinud, vaid tegin trenni jooksu peal ja ÜKE t kaa peale. Kolmapäeval oli siis viies tund ehk keemia vaba :D siis oli veel kirjandus ja siis sai juba geost kaa ära :D õpetaja ütles et kuna ma olen nii tubli tüdruk, et siis ta lubab mul puududa :) Tulin siis ruttu koju, sõin, veidi õppisin ja siis juba Jõulumäele võistlema. Võistlus oli nagu ikka. 9 km ühisstart. Ei ole veel seda, mis olema peaks, aga see tuleb, ma tean! Kõik maa, mis oli natukenegi sirge sai ainult paaris sõidetus, sest jalad ei liikunud. Ei ole seda uisutalenti antud, mis teha, peab klassikale rõhku panema siis ;) Linna tagasi sõites, tegime veidi äkilise pidurduse ja võib öelda, et selg läks veidi paigast ära. Ma ei tea, mis sellega nüüd saab, aga ta peab paranema, muud võimalust tal ei saa olla, muidu on kõik läbi, selleks hooajaks vähemalt. Õhtul siis sai mingit salvi megalt peale määritud ja siis kohe selg sooja. Kuna koju jõudsin alles veerand 10 paiku siis hakkasin kohe õppima kaa. Õnneks polnud palju, ja siis juba magama kaa kohe. Öösel ärkasin siis seljavalu pärast ülesse, aga veel hullem oli see, et see salv oli ''kergelt'' öeldes kõrvetav. Selline tunne, nagu terve selg põleks. Mis seal ikka, istusin tunnikese üleval ja lootsin et läheb üle. Lõpuks jäin õnneks magama kaa. Täna siis uuest kooli kohe hommikul ja bioloogias hakkas jälle selg kõrvetama. Selline tunne oli, et tahaks seljaga lumme hüpata, et veidigi leevendust saaks, aga pidasin kuus tundi vastu ja nüüd veel mõtlen, kas minna homme Kuremaale võistlema v mitte. Ma arvan et ma ikkagi lähen. Ja kuna järgmine teisipäev on juba Haanjasse minek, siis on jälle koolist puudumine. Iseenesest pole eriti hullu, aga neljapäeval on siis neli tundi järjest tööd :) Vägagi nauditav saab olema neid viimane nädal järgi tehes :D Aga ma olen midagi taolist juba korra läbi teinud, siis enam raskemaks minna ei saa, ma arvan . Aga homme siis Kuremaa poole teele ja siis laup ja pühap juba võistlused.
Aga olge siis tulbid kõik :)


http://www.youtube.com/watch?v=-x0rLbDGQFI&feature=fvwp&NR=1
Üks megahea laul kaa veel :)
T.

No comments:

Post a Comment