Wednesday, March 21, 2012

euphoria

Jajah, nii meeldib see sõna, see laul, see tunne :D nüüd on jälle mingi vahe sisse tulnud. Ma olen mitu korda blogi lahti võtnud ja lihtsalt ei oska midagi kirjutada.
Hetkel olen oma kalli Sandra juures Otepääl, sest lahe suusatuur on käimas ja mina võtan tublisti sellest osa.
Aga õnneks on juu koolivaheaeg mul JUHUUUUU :D Hinnetega olen enam-vähem rahul, jälle 1 neli vähem :D Reedel käisin veel trennis ja siis tulid külalised. Ma ei viitsind eriti kaua nendega üleval passida ja läksin üpris varakult magama. Laupäeva hommikul kohe Tallinna poole sõitu. Minu lemmik-sprint oli ju-jesssssss. Kohale jõudes oli nagu OMG mis rada. Aga ei midagi, läksin seda siis kohe proovima. Ütleks nii et mulle meeldib laulukaare all ikka laulda rohkem kui võistelda :D Eelsõidu neljas aeg, polnudki nii halb, ehk siis A-finaal. Finaalis sujus kõik peaaegu hästi kuni mulle viimasel laskumisel risti ette kukuti ja ma ei suutnud lihtsalt enam reageerida ja järgmine hetk leidsin end näoli lumest :D Ja lõpuks siis kuues koht, paar minutit olin kergelt pettunud, aga mis seal ikka. Sport on sport. Vaatasime veel sõite ja siis hakkasimegi ära minema. Emps ja issi läksid Kehrasse onu juurde ja ma ise jäin Katsi juurde. Õhtul käisime veel kinos 21 Jump Street'i vaatamas ( niiiihea film oli ) ja siis tulimegi koju ära ja hakkasime pastat tegema umbes kella 11 paiku :D normaalsed oleme :D Pasta tuli väga hea :D Hommikul magasime suht kaua ja lebotasime. Siis tulid juba emme ja issi ja läksime Kristiinesse shoppama. Pääris väsitav oli. Edasi siis veel Virusse kaa. Kõige rohkem aega viitsime rademaris, sest ma tahtsin kõike proovida :D Peale seda käisime veel Mustamäelt läbi ja siis juba Pärnusse. Oli tore nädalavahetus :)
Esmaspäeval siis hommikul asjad uuesti kotti ja Viljandisse ja sealt edasi Tartusse võistlema. Rajaolud olid muidugi kiita, aga võistlus tehti ära. Sprindis siis kaheksas koht. Õhtul Otepääle ja niisama olime lahedad Sandraga :D
Eile siis kella 1 paiku Haanjasse, tuuri teine etapp. Ma ei väsi kordamast et Haanja rajad on mu ilmselged lemmikud :D Mass stardist siis kuues koht-normaalne. Kokkuvõttes tõusin kaa kuuendaks jälle. Samamoodi nagu eelmine aasta. Õhtul tegime veel linna peal niisama nalja, olime eufoorias:D ja purustasime küpsiseid :D Kella 11 paiku hakkasime kooki ka tegema :D Täidsa hea kukkus välja :D
Täna hommikul ärkasime siis kell 9 :D Noo kell helises vähemalt kell 9 :D Siis sõime ja siis oligi Sandral aeg vestlusele minna :D Ja nüüd ma ootan et kuna ta muga kontakteeruks, et kuna ta kuhugi maale jõuab :D Tegelikult peaks ennast liigutama hakkama. Kell 15.18 saan suusatuuri viimase stardi :D Tõus Munamäkke. Ma ei taha sellele üldse mõelda, närvi ka hetkel veel pole õnneks. Aga tulemustest kuulete järgmises postis mis tuleb varsti ma loodan:D Homne päev on kaa sisustatud-magamisega :D
Aga ilusat kevadet ja olge tublid
T.

No comments:

Post a Comment