Thursday, June 23, 2011

You know my weakness, that is why I'm sleepless!

Tsauki jälle!
Vahepeal pole ma kitjutada saanud, kuna meie tore nett jamas kaks päeva ja ma ei saanud kaks päeva internetti. Aga nüüd on jälle kõik korras ja hästi. Niisiis, viimati kirjutasin pühapäeval ja vahepeal on palju trenni tehtud :D Esmaspäeva hommik algas jälle samamoodi nagu kõik eelmised. Kell üheksa ülesse, kell 10.13 bussi peale ja trenni. Trennis jooksime 15 minutit ja siis sõitsime poolteist tundi klassika rulle jälle ja siis veel 15 minutit jooksu peale. Siis koju, pessu, sõin ja siis empsuga poodi. Kui me poest tagasi tulime siis tuli mul meelde, et teispäeval on ju rattamatk ja mul on ratas suht korrast ära. Aga õnneks saime ratta veel hooldusesse viia kella kolme paiku ja kell pool kuus saime uuesti kätte. Siis sõitsin ratast veel umbes tund aega ja veits rohkem. ja siis koju Mentalisti vaatama ja magama. Teisipäeval, siis veits teistmoodi. Äratus oli kell seitse ja kaheksa kakskümmend väljasõit. Sõitsin rattaga Papiniitu ja siis sealt Anuga Uulu edasi. Sealt läksime kaheksakesi rattamatkale. Sõitsime suure maantee peal kuni Rannametsani ja siis sealt keerasime Vana-Riia maantee peale. Sealt Häädemeestele, Kablisse, Treimanisse ja Iklasse ja sama rada pidi tagasi. Tagasieteel tegime Kabli poes peatuse. Ja täpselt kui me poodi jõudsime tuli taevast selline padukas alla. hiljem lõi välku ja müristas kaa. Siis jäi vihm üle ja tuli päike välja. Umbes 45 minuti pärast jätkasime oma teekonda Uuluni. Rannametsas tuldi meile vastu ja ma läksin sealt linna. Kui ma lõpuks koju jõudsin, siis jõudsin ainult pesus ära käia ja kohe magama. Magasin veits ja siis vaatasin telekat. ja uuest magama. Kolmapäeval jälle kõik samamoodi. Äratus kell üheksa, 10.13 bussiloe ja trenni. Trennis jälle jooksime 15 minutit ja sõitsime tund 45 min uisurulle vahepeal tegime paaristõukeid 3x10 min ja siis sõitsime ilusti peale ja jooksime. siis jälle koju, pessu, sööma, magama, teleka vaatamine. Ja siis läksid issi ja emps välja ja ma pidin mingi Elioni mehega rääkima ja sain neti korda!!! Ja siis helistas emps ja ütles, et ma Vallikääru läheksin, et issi jätti soma jope maha ja tal on külm. Mis mul muud sisi üle jäi. Istusin ratta selga ja kihutasin Vallikääru. Istusime veel seal veidi, kuulasime Supestaar Live Tour kontserdi ja siis läksime Jahtklubisse. istusime seal veits ja jõime teed ja läksime koju. Kodus kohe magama. Täna oli niii hea. Sai üle pika aja korralikult magada. magasin kella poole kaheteistkümneni välja. Siis hakkasime sööma ja õhtuks salatit tegema. Siis koristasime ja läksimegi grillima. grillisime paar tundi ja tulime koju. Meile tulid veel külalsied kaa ja nüüd lähme Jaanitulele kohe varsti.
Ülilahedat Jaanipäeva Kõigile ja palju palju päikest!! :)
Tsauks! :)

No comments:

Post a Comment