Monday, June 27, 2011

Before you take a second look, remember, I know every trick in the book ;)

Tsauks jälle!
Jätkan siis reedest.
Hommikul sai jälle mõnusalt kaua magada, siis sööma ja siis netti. Ikka veel ei toimu midagi ;) Siis jäin üksi koju ja otsustasin jooksma minna. Nii mõnus oli joosta, kõik küll vaatasid rannas, aga mis siis. Rannas oli mingi purje võistlus mida ma ei viitsind vaatama minna. Peale jooksu kerge ÜKE ja venitused ja kohe pessu. Siis korra netti ja telkut vaatama. Vahepeal sõin kaa ikka ;) Ja midagi rohkem väga ei teinudki. Vähemalt ei mäleta midagi rohkemat;) Mälu ei salvesta nii palju :D Laupäeval siis sai JÄLLE magada. Niii hea oli ikka magada . Siis sööma ja poodidesse. Ma isegi ei mäleta m iks me poodi läksime. Aga ma mäletan, et meil oli plaan veel jooksma minna, aga sinna me ei jõudnudki, sest me kolasime liiga kaua poodides ja kella poole kuue paiku oli vaja juba kontserdile minna. Jahisadama laos toimus Watergate-i lõppkontsert ''Teisel pool vett''. Ülikõva kontsert oli . Kairit, sa kahetsed, et sa ei tulnud. Ja siis koju tagasi ja siis tegime veel jätsikokteili ploomimahlast MMMMM..........Nii heaa:) Siis tuttu. Pühapäeval sai JÄLLE kaua magada. Ja siis juba Jõulumäele trenni. Kuna ma teadsin, et esmaspäeval on jooks, hüpped, siis loomilikult klassika rullidele. Jooksin ette veits ja siis poolteist tundi klassika rulle ja jooks peale. Ja siis tegime issiga veel samm-hüppeid ja tehnika harjutusi. Tagasitulekuga oli megakiire kuna me tahtsime vormelit vaadata. No seal pole enam väga midagi vaadata, sest võitja on juba teada, aga huvitav on ikka ;) Siis läksime Selverisse mulle uut treeningpäevikut ostma mida ma ikkagi lõpuks ei saanud. Ahjaa mulle tuli meelde miks me laup poodi läksime. Sellepärast, et mul on ju laulupeoks madratsit ju vaja :D No see selleks. Ja nüüd kauaoodatud esmaspäev :D Hommik ikka samamoodi. Kell üheksa äratus, 10.13 bussile ja trenni :D Trennis sõitsime JÄLLE klassika rulle. Ma olen neid juba kaks nädalat pühap-esamsp sõitnud ! :D Aga jh. Siis tuli mõte, et kuna homme hommikul trenni pole, et siis võiks Kairit mu juurde ööseks tulla. Ja ta tuligi. Kõigepealt tõime ta asjad mu juurde, siis tuli tahtmine midagi vaaritada. Tahtsime brownisid küpsetada, aga retsepti polnud. No mul oli, aga see oli kadunud. Siis hellas KAirit oma vennale ja palus külmakapi pealt retsepti öelda. Aga meie kahjuks polnud seda seal:( Siis hakkas Kairit mu asjades sorima ja mis ma leidsin-oma brownide retsepti. Kõik oli kodus olemas peale šokolaadi. Läksime siis ruttu poodi ja hakkasime vaaritama. ÜLIHEA tuli kõik lõpuks välja. Ja mis peamine- nalja sai kõvasti. Vahepeal tuli emps koju ja tegi meile makaroone. Magustoiduks oli meie ülihea brownie :D Siis läksime randa jalutama. Ostsime suurema jäätise ja lusikad. Jõudsime Rannaparki ja hakkasime maiustama. No natuke jäätist lõpetas lõpuks prügikastis ;) Siis läksime päris randa ja otsustasime ägedate kiikude peal kiikuda. Kuna me oleme liiga lühikesed ei õnnestunud see meil kõige paremini. Kui mina olin välja töötanud teooria kuidas kiikuda, pidi Kairit see katsejänes olema. Ja kuskil meie ees toimus mingi rannavolle, mida eriti ei vaadatud vaid hoopis meie katsetusi. No nii, Kairit oli juba roninud peaaegu tippu hakkas mul niii naljakas nende rannavolle pealtvaataajate pärast, kes meid huviga vaatasid ja kommenteerisid lasin ma kogemata kiigu lahti ja Kairit lendas  sellega lõpuks päris tublisti maha :D:D:D See käis nii kähku, et kumbki et saanud hästi aru, mis toims, aga naljakas oli ikka. Aga mis sellest, me üritasime ikka edasi. Kui see rannavolle läbi sai tuli üks mängja meist mööda ja küsis:''No ei anna ikka veel alla?'' Meie vastuseks oli ikka ei. Siis tuli minul uus teooria- teha enda jalge alla liivahunnik. Hakkasin siis kaevama. Hiljem tuli Kairit kaa appi ja ikkagi mu teooria ei töötanud. Siis otsustasime minema hoopis minna. Tagasiteel käisime veel poest läbi ja ostsime popcorni ja läksime Mentalisti vaatama. Siis veel mängisime kaarte ja nüüd kirjutan ;) Aga ma lisan veits pilte siis kaa;)                                     
                                                                                       
Peamised tegelased:D
Maitsev oli :D

No comments:

Post a Comment