Thursday, June 16, 2011

16.06-and, i don't care what anybody thinks about that !

hmmm... Kuna ma alles alustan oma blogidega, siis ei tule arvatavasti esimesed postitused kõige paremini välja ;).
 Niisiis.... Hommikul kell seitse heliseb Sandra äratuskell ja ajab loomulikult ka minu üles. Ohjummel ma pole vist tegelt kaa elusees sellist äratuskella kuulnud. See ärataks surnu kaa kirstust ülesse ma arvan :). umbes kümme minutit ennne Sandra bussi lahkumist saame liikuma alles hakata, aga õnneks pole liiklemisega probleeme, kuna kell oli alles pool kaheksa. kui bussijaama jõudsime tuli välja, et buss seisab juba ees. jooksime siis bussi ja küsisime, et kas neil kaardiga maksta saab. vastuseks oli ei. Niisiis jooksis Sandra hommikujooksu asemel pangaautomaati raha võtma. Õnneks jõudis ta õigel ajal :). Selle üle oli mul hea meel, aga samas oli kahju, et ta minema pidi, sest mail sa lihtsalt niii palju nalja selle aja sees:D terve selle aja jooksul mil Sandra siin oli jõudsin ma proovida vähemalt viite küünelakki millest ainult 1 seisis kaks päeva peal, ülejäänd tulid ise maha. Aga okei. kui ma tagasi jõudsin(koju) siis kohe uuesti magama:) Ja selline tunne oli, et niipea kui ma magama sain jääda helises minu ülinunu äratus. see oli päris hull, sest andis märku, et tuleb ärgata, süüa, ja TRENNI minna !!:) Trennis oli NII mõnus:) Esimene immi trenn ikkagi juu :) tegime tund ja 45 minutit immi ja selle vahepeal ja pärast veel ÜKE-t kaa:) Nii hea ilm oli sellise trenni tegemiseks, linnas sadas vihma, aga Jõulumäel oli mõnus jahe ja veits päikest oli kaa :) Koju jõudes käisin pesus ja hakkasin kokkama :D Vaaritasin endale ülihea supi kokku :D Siis hüppasin Facebookist läbi ja läksin magama, sest nii suur uni oli. Magasin vist poole seitsmeni ja sellega olid mu plaanid jooksma minna nurjatud. Trenni asemel hoopis sõin :D Siis vaatasin telekat veits, koristasin ja surfasin veits netis. Ja siin ma siis olen, kirjutan oma ''teguderohkest'' päevast :D. Õnneks homne tuleb veits teguderohkem, kuna homme on lõpetamised Pärnus ja on plaan mõndadel ka ära käia ja lilli viia :D. ja siis tuleb ju laupäev !! Ja jälle Otepääle !! See on nii tore linn, et peab ikka niipalju seal käima:D suveajal on seal juba kord käidud. Nüüs tuleb teine kord ja, siis on kaks nädalat vahe ja siis jälle Otepääle.!!! Laagrisse! :D aga, ma siis nüüd lõpetan. Pilte sellest nädalast ei saa ma üles panna, sest need on kõik Sandraga Otepääl, aga küll ma need ka kätte saan :)
Tsauks ! :)

No comments:

Post a Comment