Friday, June 17, 2011

No boy is on a level, belive me ! ;)

Tsauki jälle !
Nagu lubatud oli täna veits teguderohkem päev. Niisiis hommikul vara ülesse, pessu ja siis Kairitile bussi vastu. Pidime minema Kontserdimajja Koidula Gümnaasiumi lõpetamisele. Enne seda olime veits aega minu juures ja siis läksimegi. Tee peal ostsime Lilleturult ilusad roosid ja minek Kontserdimaja poole. Kuna me jõudsime sinna üpriski varakult, siis pidime suht kaua ootama. Ega ootamisel midagi viga polnud. Päike oli mõnus soe ja ehitusmehed meie vastas olid kaa toredad :D Ootasime, ootasime, ja veel ootasime. Kõik Käisid sisse-välja ja me kumbki ei saanud aru, mis täpselt toimub. Ja siis lõpuks hakkasid kõik välja tulema. Ja uus probleem. Kuidas sellest rahva massist Triin ülesse leida?! Leidsime Gätriini vähemalt. Siis kutsuti kõik lõpetajad pildile ja me Kairitiga vaatasime loomulikult fotograafi poole. Ja siis vaatasin korra seljataha ja oi, keda ma näen: Gätriin õnnitleb Triinu. Ja loomulikult läksime ka meie ja andsime oma lilled ilusti üle. Lilled üle antud ja ootamisest kõht tühjaks läinud, otsustasime midagi hamba alla saada. Söömisega seotud oli raske valik: kas minna Georgi ja süüa hakkšnitslit, või minna McDonaldsisse ja võtta Bic Mac eine. Otsustasime Georgi kasuks. Näljast nõrkemas saime ülihead hakkšnitslit. Kui kõhud mõnusalt täis olid, läksime shoppama. Kairitil oli jälle teksaseid vaja mida ta loomulikult ei saanud, sest mulle ei meeldinud :D Ostsime mõlemad hoopis laheda küünelaki. Mulle endiselt ei mahu pähe tõsiasi, et ma ei saa poest midagi osta, sest mulle ei meeldi miski , mis poelettidel on. ÕUDUKAS ! Õnneks pole ma ainuke, kellel selline mure on :D Kuna poodides midagi polnud, tulime minu juurde tagasi. Läksin korra facebooki vaatama. Ja jälle ei toimu seal midagi! Niisama netis istumise asemel otsustasin Kairitile ägeda maniküüri teha :D Võib öelda, et ma olen täitsa proff juba :D Siis kuulasime muusikat ja chattisime niisama netis :D siis oli kell neli juba ja, siis jättis Kairit mu üksi, ise läks hambaarsti juurde. Tal ütles, et tal tõmmatakse hammas välja. Päris jõhker. Mul on ainult üks hammas välja tõmmatud, mis ise juba logises. No see oli kaa umbes neli aastat tagasi :D Kuulasin veel veist muusikat ja koristasin ja siis tuli juba emps koju. Sõime ja vaatsime telekat. Ja siis hakkas vastikut vihma sadama! Pidime veel Watergate üritustele minema, aga kuhu sa ikka vihmaga lähed! Siis tuli issi koju. Rääkisime oma nädast. No mul oli palju rohkem rääkida kui tal, nagu alati :) Otsustasin endale kaa uue maniküüri teha :) Tegin endale ilusad punakad-roosad küüned :) Nagu ka Kairitile :) Ahjaa, mis ma tana avastasin! peaaegu kaks nädalat tagasi käisin rannas ja põlesin ikka korralikult ära ja alles nüüd tuleb mul nahk maha. Ja ikka korralikult! Päris jube ikka. Ma jub aootan niiväga homset, et saaks Otepääle minna ! loodan, et tuleb ilus ilm, mitte sellina nagu meil täna, sajab vastikut padukat ! juba mitu tundi jutti.
Aga okei. Ma tänaseks siis lõpetan.
Tsau ja palju palju päikest kõigile ! :)                       





           







 
                                             

                                                                                                             Näiteks,kui proff ma juba olen ;)

No comments:

Post a Comment