Tuesday, November 18, 2014

Üks koht malelaua taga, palun.

Tervitused välismaalt!
See lause kõlas uhkemalt, kui ta tegelikult on. Välismaa all mõtlesin tegelikult Soomet :D Sattusin siia kiiremini kui arvata oskasin ja suuremate kottidega kui arvata oskasin. Aga ka mõni enne-Soomet lause. 
Mul on vaheaeg! Kuna meil on veidi imelik kool, siis on meie sügisvaheaeg lükatud paar nädalat edasi ja puudun koolist kahe nädala asemel ainult ühe nädala. Muidugi oleks tore see vaheaeg kodus küpsetades veeta, aga seda saan ma teha hiljem kui tahan :) 
Ühel neljapäeval viimastes tundides tundsin, et tahan koju. Ma ei suutnud seda ühte päeva veel oodata ja pakkisingi oma asjad kokku ja jooksin kiiruga bussi peale, vanematele ütlemata. Ma loodan, et neil oli tegelikult parem meel, kui nad välja näitasid. Seega oli mul mõnusalt pikk nädalavahetus. Aga vahepeal oli ju isadepäev.Tegime issile väikse üllatuse, ütlesime et on vaja autosse istuda ja sõitsime Tartusse, AHHAA keskusesse, kus emme ega issi kumbki käinud polnud. Nüüd on neil mõlemal linnuke kirjas. Ja oligi viimane nädal koolis. See läks eriti kiiresti, sest see oli eriti lühike :D Esmaspäev oli tavaline, teisipäeval olin esimesed tunnid koolis ja läksin Tartu arsti juurde. Bussiga loksumisest päästis mind Peeter, kellel oli samal ajal sama suund. Muidugi ei kulgend sõit ilusti, poole sõidu pealt meenus, et olin saatekirja mate vihiku vahele jätnud. Õnneks olime aega varunud päris korralikult ja jõudsime kõik õigeks ajaks kohale(jumal tänatud, et ma bussiga ei läinud) Teisipäeva õhtul olin juba kodus ja hakkasin vaikselt asju pakkima. Arvasin et kui alustan varem, lõpetan ka varem. Nii see polnud, riidehunnik oli toas lihtsalt pikemat aega. Neljapäeva õhtuks olid mul asjad lõpuks koos ja läksin Otepääle. Reede varahommikul hakkasime juba sõitma ja laupäeva varahommikul olime Levil. Sõit kulges pikalt, aga kindlasti paremini kui eelmine aasta. 
Selline oli minu lugu Levile jõudmisest. Loodetavasti tuleb siia veel lund juurde, sest seda siin veidi napib. Trennis on küllaltki raske veel, aga alles laagri algus ja ma loodan, et läheb paremaks, peab minema! 
Pilte pole mul aega olnud teha, aga küll jõuab need ka tehtud. Seniks palju päikest! 
T. 

No comments:

Post a Comment