Thursday, October 30, 2014

Tegemisi, toimetusi

        No näed, olen jälle miskipärast siia sattunud. Mõtlesin üpriski tõsiselt, et ei ole mõtet enam kirjutada, aga ikkagi olen siin tagasi.
       Vahepeal on juhtunud päris palju, eks ma siis alustan algusest.
Kool on endiselt samal tasemel, teha ei ole midagi aga samas uurimistöö ootab, nädal on aega Dostojevski läbi lugemiseks, aga mina istun arvutiekraani ees ja kirjutan teile oma elust.
Septembri esimesel poolel sain oma balletti-linnukese kirja. Trennid olid küllalti mahukad ja 21. september oli Võru rull. Sain sellel võistlusel osaleda esmakordselt, sest tavaliselt olen sel perioodil tõbine. Tulemus oli pigem negatiivne, aga teadsin et asi ei ole tegelikult nii hull. Selgema pildi oma olukorrast sain sellest järgneval nädalavahetusel Tartu rullil, kus osalesin samuti esimest korda. Seekord võisin tulemusega isegi rahule jääda. Võistlustest puhata sain vaid ühe nädalavahetuse ja pärast seda oli Tehvandi sügisjooks, mis läks isegi hästi ja sügise võistlusteseeria lõpetasin Jõulumäel EMV rullsuusatamises, kust sain oma esimese eestikate medali. Niivõrd, kuivõrd see nüüd võidetud medal oli, aga ilus ikka :) Kuna juba Pärnus olime siis suundusime Steffanisse ja pärast seda koju.
Nüüd lõpuks jõuan sinnamaale, et minulik pealiskaudsus peaks läbi saama. 20-22.10 olin Emakeele Seltsi keelelaagris ''Ilus eestikeelne lause'' Äksis. Seal oli nii palju toredaid inimesi, palju tegevust ja palju huvitavaid loenguid. Jah, ma teadsin juba enne, et esimesed eesti keelsed lausemoodustised on pärit Läti Henriku Liivimaa kroonikast ja et esimesed eestikeelsed kirjutised on arvatavasti 13. sajandist. Aga ma ju ei teadnud, et aastasest lapsest on aru saada tema intunatsiooni abil ja, et 2,5 aastase lapse levinuim sõna on ''ei''. Ma teadsin, et eestlasele ei meeldi söögilaua ääres rääkida, aga et ameeriklased räägivad üksteisega kõige rohkem just söögilaua ääres, see oli mulle järjekordne uus teadmine, Käisime ära ka Jääaja keskuses, kus kogusin veel rohkem teadmisi jääaja kohta. Need kolm päeva möödusid nii kiirelt ja kolmapäeva õhtupoolikult leidsingi end Tartust ja suundusin edasi Otepääle. Reedel käisin lõpuks spordiarsti juures ja olingi jälle kodus. See nädal on jällegi kiirelt möödunud ja homme ootab mind jälle kojuminek ja lähme ka Jan Uuspõllu monoetendust vaatama, olen alati tema suur fänn olnud :)
Lumelaagrini pole ka enam kaua aega jäänud ja eks vaikselt hakkab see ootus ka peale tulema, aga iga asi omal ajal :)
Ma nüüd lõpetan ja kui midagi huvitavat veel toimuma peaks, siis ehk annan teada :)
Triin.

No comments:

Post a Comment