Monday, September 8, 2014

Tervitused !
Olen üle pika, pika aja jälle siin.
Suvi lõppes liiga kiiresti nagu alati, augustikuu esimene pool möödus laagerdades. Jõulumäelt koju tulles oli Viljandis ka immivõistlus. Midagi uut ja huvitavat. Edasi suundusin Otepääle. Laagri sisse mahtus veel üks võistluspäev,  rulli eestikad. Sellisest ideest ei olnud mina muidugi vaimustuses, aga tuli minna. Tulemusega jäin isegi rahule, viies koht. Koju tulin alles 19. august(vist). Ja oligi viimane nädal suvest nii kiirelt kätte jõudnud. Võtsin suvest viimast, noh vähemalt üritasin. Aga mul oli kindlasti üks suurepärane suvi :)
Koolis on kõik vanamoodi,sama ragisev voodi, samad igavad seinad ja sama rutiin. Meie klass on kõvasti suurenenud, 6 uut õpilast lausa ja õpikuid jääb pea igas tunnis puudu :D
Esimene nädalavahetus oli vägagi tihe, laupäeval läksin Tartu, et Otile nö moraalseks toeks olla, õhtul tagasi jõudes käisime Riho Sibula kontserdil, millega ma väga rahule jäin. Pühapäeval jälle asjad kokku ja suundusime Pärnu, iga-aastasele Kahe Silla jooksule. Rada oli km võrra pikem ja ilm oli vägagi palav. Aga tulemusega olen rahul, 46.45 ja TA teine koht. Suht kohe hakkasime koju ka sõitma. Kuna ma ei teadnud millal Pärnust koju jõuan, siis otsustasin, et luban endale ühe esmaspäeva kodus ärkamist :) Otsus oli kindlalt ainuõige :)
Seekord pilte lisada vist polegi ja lõpetan :)
Päikest!
T.

No comments:

Post a Comment