Wednesday, May 2, 2012

Suvi, juba sina või ? :)

Heihei!
Vahepeal on jälle palju tegemist olnud ja pole siia sattunud eriti.
Laupäeval puhkasin ja toimetasin koduseid toimetusi, vaatsin tennist ja õppisin isegi.
Pühapäeval otsustasin oma rattaga veel veidi sõbruneda ja tegin paar tiiru Raeküla metsas. Polnud kaua kaua ratast sõitnud, aga kuna ta on hetkel mu ainuke treeningkaaslane ja seda pikemaks ajaks vist, siis ei saa temaga tülitseda :D ''Trenn'' tehtud, koju tagasi ja siis niisama lebo ja siis juba magama ka.
Esmaspäeval ootas suurepärane kool. Kuna abiturientidel oli eesti keele eksam, oli nii mõnigi muudatus klassiruumide suhtes, aga kõik sai tehtud ja vene keele töö suutsin ka 4 peale teha :D Õhtul nautisime veel ilma ja käisime grillimas.
Teisipäeva hommik algas juba varakult, kui emps otsustas, et oleks ju vaja kodu enne Viljandisse minekut tolmuimejaga üle tõmmata. Niisiis, minu plaan poole 9 magada, oli nurjunud. Varsti olimegi Viljandi poole teel. Autos lugesin veel raamatut ja kohal me olimegi. Ise oleksin tahtnud niiiiiiväga joosta. Ilm oli rohkem kui supper ja sai nii mõnegi toreda inimesega kokku saadud. Kui kõik ära läksid, helistas issi ja ütles et kuna ma olen hoopis teisel pool kui nemad, et ma läheks siis ise vanaema juurde. Mis seal ikka. Saatsin Kairiti ära ja hakkasin kõmpima. Kõndisin 20 min ja rääkisin Sandraga. Vanaema juures sõime veidi ja siis kohe edasi iga-aastasele grillimisele Lutsu talus. Oli tore :) Varsti hakkasimegi koju sõitma, sest mul oli vaja veel matemaatikat korrata, et oma proovieksam ilusti ära teha :D Koju jõudes märkasin, et ma olin vist Päikesele silma jäänud ja mu terve nägu ja kehaesine oli täiesti punane ja siis veel oli seal ees väikene valge täpike, mis tuli minu imelahedast ketist :D Niiet ma näen siiamaani suht jube välja :D Aga mis seal ikka :D
Täna oli siis see jubejube päev. Füüsikas sain enam-vähem oldud. Eesti keele kontrolltööst võib ka positiivset hinnet oodata. Kehalisest sai jälle tantsu, tegelt ma ei teagi, kas ma tantsida ikka tohin :D. Ja siis juba söögivahetund ja siis see kardetud 2 tundi mate proovieksamit. Tuupisin nagu hull, aga polnud eriti kasu ja loobusin sellest juba üsna pea. On lihtsalt kaks võimalust: kas eksam oli kerge, või ma olen loll :D Kui ma nii loll pole siis alla 4 ei tohiks tulla :D Tänu proovieksamile jäi keemia ära ja saime teada, et ka viimane tund ehk geograafia jääb ära. Juhuuuu!!! Oli vaja ainult kannatada ära see raamatu vastamine. Jälle pidime kirjandit kirjutama ja seekord olid kahjuks ka mingid nõmedad teemad, mis ei sobinud minu raamatuga üldse kokku. Valisin siis lihtsalt ühe ja hakkasin kirjutama. Kirjandite kirjutamine on mul õnneks käpas ja sõnade arvu täis saamisega polnud raskusi. Siis juba koju. Otsusasin ratta selga istuda ja tiirutasin metsas kaks tundi :) Skyplus klappidest ja tunne oli kaa mõnus. Ma arvan, et ma hakkan sellele rattale juba vaikselt meeldima ja ta andestab mulle, et ma talle eelmine suvi nii vähe aega pühendasin. Küllaltki väsinuna, aga õnnelikuna tulin koju ja õppisin natukene. Siis veetsin aega teleka ees ja nüüd lõpetan oma kirjutamise.
Loodame, et sellised ilmad veel kestavad ;)
Päikest !
Siiski mu lemmik ja maailma esireket ;)
T.

No comments:

Post a Comment