Friday, July 4, 2014

Heihei !
Olen siia jõudnud üllatavalt kiirelt pärast eelmist postitust.
Kolmapäevast laagerdan Otepääl, kuigi hetkel olen jõudnud koju, homme teeme veel ühe esinemise ja siis uuesti Otepääle tagasi.
Kuna esmaspäeval oli jube halb ilm siis peaaegu terve päeva kodus, käisin korra aint trennis. Teisipäeval oli jällegi halb ilm, aga võtsin end kätte ja läksin linna. Kuigi Viljandi on imepisike linn, siis iga kord samas kohas jalutades on see nagu uus. Ma ei väsi vist eal lossimägedes jalutamast, iga kord on seal miskit uut, mis eelmine kord kahe silma vahele jäi. Lõpuks leidsin end ikka raamatukogust, kus nagu alati, kaotasin täieliku ajataju ja lahkusin seal kaks pool tundi hiljem kui olin sisenenud, käes hunnik uusi, huvitavaid raamatuid. Kolmapäeval kraamisin tuba ja pakkisin end kokku ja õhtul sõitsin Otepääle. Tavaliselt ma ei oota Otepääle minekut, aga seekord oli kuidagi teisiti, tahtsin juba trenni teha ja laagrirutiini sisse elada. Pärast esimest lõunauinakut, tundsin juba lihasvalu, mis hommikune jõutrenn oli tekitanud.
Hetkel istun jällegi oma terrassi peal, söön maasikaid, sest aastas peaks neid sööma 10 kg et veri korras oleks, mina saan oma kilod vist kergelt kätte :)
Loodan et need ilusad ilmad jõuavad meieni, sest tulemas on laulu- ja tantsupidu(teie, kes te seal osaleda saate, ma olen väga kade teie peale :)) ja kuu lõpupoole muidugi Folk.

Minu lemmik suvelaul, iga aasta :) 
Teie õnnelik Triin.

No comments:

Post a Comment