Wednesday, October 3, 2012

Dreaming of my paradise

Tsauki jälle
olen jälle blogi unarusse jätnud ja vabandusi pole.
Kõik on ikka samas rütmis kool-kodu-trenn-õppimine-magamine-kool-kodu-trenn.....ja nii igapäev.
Koolis on hinded isegi nii head et vene keel ja füüsika on viie seisus, mida tavaliselt ei juhtu :D Aga tunde on küll koolis mõnusalt, õnneks praegu ei ole informaatika õpetajat, muidu oleks teisipäeval ka veel 8 tundi, päris mitmel päeval oleme me viimased, kes koolimajas tundidesse jooksevad.
Mis siis veel....septembi lõpus veetsin ühe toreda päeva oma armsa sõbraga :) ja mingi aeg oli ka krossijooks kus sain kolmanda koha, millega võis peaaegu rahule jääda :) Eelmine laupäev oli siis Jõulumäel Murdmaajooksu karikaetapp. Kuna  võistlus toimus põhimõtteliselt kodus, siis võtsime ka osa. Enda jooks oli enam-vähem, aga päris jooksjatele ma vastu ei saa. Pühapäeval trennis siis klassika intervallid otsa ja hea tunne. Esmaspäeval ikka kool ja tants(tantsime nüüd gümnaasiumi rühmaga koos ja väga meeldib), teisipäeval tegime veel immi peal kiirendusi ja veidi intervalle, täna oli siis selline kerge klassika rull, enesetunne on isegi päris hea, aga väsimus on suur, mis parata. Mõni õhtu ei jõuagi arvutisse sest kell pool 10 lõpetab kuidagi õppimise ja siis juba on väääga raske üleval püsida.
Homme siis teiseks tunniks, kuna teine pool klassist teeb laboritööd ja me saame magada :) Reedel ka ainult 5 tundi ja ei teagi kas trenni jõuab, sest õhtul tuleb suund Otepää poole, sest laupäeval seal ju järgmine jooksuvõistlus. Ei oska oma vormi teistega hetkel võrrelda, aga eks seal näeb :)
Aga ma siis lõpetan ja üritan veidi tihedamini blogi külastada :)
Olge lahedad ja varsti on ju juba vaheaeg ja pole enam palju ka Levile minekuni !! Nii ootan juba :)
Armastan seda laulu ja see tuletab mulle mu Sandrat meelde, keda ma meeletult igatsen :)
T.

No comments:

Post a Comment