Sunday, March 3, 2013

Tervitused jällegi.
Nädala sees ei toimunudki eriti midagi. Kool, trenn, kodu ja nii kuni neljapäevani. Reedel pakkisin asjad kokku ja suundusin Haanjaparadiisi. Ma lihtsalt armastan seda kohta :) Seal toimusid siis 12. Eestimaa Talimängud. Reedel olid kavas teatesõidud. Minu naiskonnas olid Kairit ja Triin. Sõit oli suhteliselt pingevaba ja nii meile see esikoht tuli. Autasustamisel saime kooki ja leiba ja saia :D Laupäeval oli individuaal.Hommikul ärkasin ülesse, päike säras aknast sisse, panime Kairitiga riidesse ja tegime jooksutiiru-kirjeldamatult hea. Laulsime armsale sünnipäevalapsele Kaidile, hommikusöök, lebo ja siis juba start. Sõitu ei oskagi kommenteerida, sõit oli veidi raske, aga samas oli nagu hea ka. Ei tea, vaatab, mis edasi saab. Igatahes seal ma neljas olin. Sõitsin peale ja kuskil kuue paiku hakkasime koju sõitma. Kojusõit venis selle lumetormi pärast päris pikale, pool 10 olin väsinuna kodus.
Täna hommikul ärkasin, ajasin Katsi ülesse, panime riidesse ja tegime jooksutiiru, lund sadas, tuul puhus ja teed olid enamus lahti lükkamata, aga niilahe oli :) Täna siis puhkan veidi, õpin ja teen koduseid toimetusi, mille hulka kuulub kindla peale meeste 50 km Val di Fiemmes.
Nüüd on veel vaja mõned võistlused vastu pidada ja kevad tuleb ka aina lähemale ja lähemale :)
kõige nunnum Tellu

dreamteam

                                                                        T.

No comments:

Post a Comment