Thursday, July 19, 2012

heihei!
pole päris pikka aega kirjutanud jälle.
Aga mis ma siis teinud olen ? Mingiaeg käisin juuksuris :D Siiamaani ei oska seda lõikust kommenteerida :D Ega ei meenugi nüüd väga, mis ma vahepeal teinud olen ka :D
Kuna teisipäev oli Otepääle minek, oli esmaspäev vägagi tegus :D Käisime poodides, ostsime endale hübriidkaamera, millega olen üliülirahul ;), siis sattusime isegi Suvereporteri reporterite juurde ja avaldasime oma ''tarka'' arvamust Ruhnu kooli kohta :D Õhtu lõpetasime Hahni pubis, kus on rohkem kui megahead toidud. Kodus veel pakkimine ja iluuni :D Teisipäeval startisime Otepää poole. Kohale jõudes läsime sööma, siis trenni ja peal trenni uuesti sööma :D Õhtul sain juba inimestega kokku :) Ega midagi erilist eriti polnudki :D uni-söök-trenn-söök-uni-trenn-söök-õues... Ja nii nädal aega :D Kuna see oli viimane laager Kairitiga koos, siis pidi see üpriski meeldejääv olema. Võiks öelda, et isegi õnnestus :D Kurb ainult, et see nädal liiga kiiresti läks. Oleks tahtnud palju kauem olla seal, trenni teha jne :)
Nüüd olen omadega juba Tallinnas, oma kalli õe juures. Ilm on päikseline ja peakski õue minema :) Nädalavahetusel on minek Karepasse, suguvõsa kokkutulekule ja siis saab koju ja saab hakata jälle inimese moodi trenni tegema, ootan juba :)
Aga ma lõpetan, olge ilusad ja nautige suve ;)
T.

No comments:

Post a Comment