Saturday, June 16, 2012

can't wait !!!!

Heihei.
Kirjutasin viimati esmaspäeval. Polegi midagi väga huvitavat teinud vahepeal, aga midagi ikka. Terve see nädal olen ilusti trenni teinud, väljaarvatud reede kui tartus spordiarstil käisin. Teisipäeval veetsin kolm mõnusat tundi ratta seljas ja kuna ilm oli ilus, sain paar ranti ja jala peale :D Kolmapäeval oli siis CL rull Adeelega. Neljapäeval käisin jooksmas ja tegin ÜKE-t. Reede hommikul siis juba Tartusse. Kõik näitajad olid normis ja eriti hea meel on selle üle, et seljal ilmselt midagi tõsist viga pole. Tuleb lihtsalt järjekindlalt alaseljaharjutusi teha ja veidi masaaši ja peakski korda saama ;) Tartus käisime veel mõnes poes kingi vaatamas. Ühed leidsin, aga loomulikult polnud ju minu numbrit. Mis seal siis ikka. Võtsime poest midagi tee peale süüa kaasa ja kiirustasime Viljandisse, sealt lilled ja juba Uulu, sest mu kallis Kairit ju lõpetas. Aktusele jäime küll pool tundi hiljaks, aga vahet pole. Õnnitlesin teda, tegime pilte, vaatsime Adeele ja Karliga, kuidas puud istutati ja siis juba Kairiti juurde. Seal oli pääris lahe :D Nalja kui palju :) Umbes poole üheksa paiku tõi Karli mu linna ära ja sõitis ise edasi. Läksin koju ja siis suht kohe tuttu ka. Täna hommikul püüdsin võimalikult kaua magada, mis muidugi ei õnnestunud ju :D Issi ja emps läksid hommikul Käsmu ja nii ma siis jäin koju oma kiisu 2 kuu sünnipäeva tähistama :D Ei teinud midagi tarka peale jooksmise.
Homme hommikul trenni ja peale seda ma ei tea mis ma veel teen :D Siis esmaspäeval ka ilmselt trenni ja siis juba teisip Tartusse ja õhtul OTEPÄÄLE- can't can't wait :) Kolmapäeval lõpetab mu maailmakallis ju kooli ja siis juba laager seal ja jaanipäevake kaa ju :D veelkord can't wait :D
Aga ma lõpetan ja lähen tuttu. Lisan veel ühe lemmikuartisti laulukese ka ;) Enjoy
Varsti, varsti saame oma lollustega järkata ;) mwahh...
T.

No comments:

Post a Comment