Tuesday, October 11, 2011

I'm bulletproof, nothing to lose !

Tsau jälle!
Viimati kirjutasin neljap.
No mis ma siis vahepeal tegin ?
Reede kooli ei läinud, hommikul oli kõht valus ja paha olla, kuid õhtuks läks üle ja sai trenni minna :)
Laup siis Raekülla hommikul, siis koju ja poodi, siis sööma, jooksma ja KINNO !! Käisime Krissuga Real Steel'i vaatamas. Megakõva film :D
Pühap. siis trenni, ja siis lõnga ostma, sest ma hakkan ka nüüd kuduma :D
Esmasp. siis jälle see vastik kool, õnneks sai šokolaadi ja kommi,sest Ehtelil ja klassijuhatajal oli sünnipäev :)
Täna siis jälle kool ja kaks tööd kaa. Ma loodan, et läksid hästi :D Ja siis veel trenn ju kaa !!! Olin ainuke tüdruk, tegime jõusaali ja Immi peale :D Veits raske oli aga peabki olema juu :D
Aga ma siis ei kirjuta rohkem, sest uni tikub peale
Tsauka
Mwahh!! :)
Supper film !!

No comments:

Post a Comment