Wednesday, July 27, 2011

I'll be u'r everything if u'll make me a star !!

Tsauks jälle !
Jälle olen oma blogi unarusse jätnud. proovin seda parandada kohe kui aeg tekib ;)
Nii, mis ma vahepeal teinud olen...
Peale Otepää laagrit puhkasin veidi. No tegelikult oli see puhkuse nädal ka väga aktiivselt tegevusi täis. Esmaspäeval Tartusse arsti juurde, teisipäeva hommikul juba European Cantat'i proovi(see oli niiii naljakas, sest me pidime seal prantsuse keeles laulma ja ma ei saanud mitte midagi aru :D). Kolmapäeva hommikul jälle proovi . Kolmapäeva õhtul läksid emme ja issi Käsmu ja ma läksin Krissuga kinno Kiireid ja Vihaseid vaatama. Ülikõva film oli :D. Umbes kell veerand üks jõudsin koju :D Hommikul olin niiii väss, et ei viitsinud uuesti proovi minna. Saatsin õpetajale sõnumi, et ei tule:D Hakkasin parem koristama ja küpsetama, sest reede läksin Tallinnasse ja tahtsin Katsile midagi küpsetada. Tegin brownie'sid:D Reedel siis Tallinnasse ja sealt edasi Aegviitu tädi juubelile. Laupäeval jõudsin koja ja siis kohe asju pakkima, sest pühapäevast hakkas Jõulumäel laager. Ilmad olid trenni tegemiseks üsna head, no mõnipäev oli veits palav. Kõige hullemad olidki vist see vastik matk ja viimane trenn. Pühapäeval oli veel väike shopping Pärnus ja siis esmaspäeval Käsmu. Mõtlesin, et peab ikka Käsmus ära käima, muidu pole ikka õige suvi :D Esmaspäeva õhtuks olimegi kohal. Läksime jalutasime empsuga küla lõppu välja, kus oli just päikeseloojang. SUPERR ilus oli! Teisipäeval puhkasin niisama ja võtsin päikest, mis peale ei hakanud! Ja õhtul oli vastik äike! Praegu istun Käsmu muuseumi ees ja kirjutan. See on ainuke koht kus on nett :D Siin lähedal on mingid lahedad tantsjad, kellega juba juttu aetud jne :D Homme lähme koju ja esmaspäevast Otepääle laagrisse!! Ootan täiega! Aga okei, ma siis lõpetan :D
Kalli-kalli kõigile ja hästi palju päikest ja naeru!! :)

No comments:

Post a Comment